Guinness i en annan form av kärlek

En av alla de växter jag planterat denna veckan. Behöver väl egentligen inte kommentera den så mycket mer än att den förenar min nya förälskelse: växter, med min gamla förälskelse: Irland och det svarta guldet.

Låt inspirationen flöda,
Rebecca

Om bengtester

Mitt namn är Rebecca Elisabeth Bengt och det är jag som är grundaren och formgivaren bakom Bengtester, ett företaget som föddes i juni 2011 på Sveriges vackra västkust. En plats där giganter som Evert Taube, Sven Wollter, Tomas von Brömssen, Marianne Fredriksson, Lasse Brandeby och Håkan Hellström vandrat. Och numera även Bengtester. Bengtester erbjuder handtillverkade inredningsartiklar så som bland annat askar, korgar, dekorationsdetaljer och änglar. Och det som kommit att bli lite av Bengtesters varumärke: kaninerna. Titta förbi hemsidan www.bengtester.se och se vad jag menar. Här tänkte jag hålla dig uppdaterad med vad som händer hemma hos Bengtester – jag älskar att skapa och delar gärna med mig av de små guldkornen som jag hittar på vägen.
Detta inlägg publicerades i aktivitet, bengtester rekommenderar, inredning, inspiration och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar